Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Androidi 17

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Androidi 17
250px-Android17VsPiccoloNV.png
人造人間17号

Jinzōningen Jū Nana

Emri në Anime Andoidi 17
Emrat Alternativa #17

Njeriu Artificial 17 C17

Paraqitet në
Raca Andoid
Data e Lindjës Dr. Gero

Androidi 18

Android 17 (人造人間17号, Jinzōningen Jū Nana) është personazh i trilluar i serisë Dragon Ball Ai e bën paraqitjen në episodin "The Androids Awake!" në kapitullin e 349-të të manges. Paraqitet me 10 mars 1992. Kurse paraqitjen e parë në filmin Dragon Ball Z e bën në episodin e 133 "Nightmare Comes True" me 8 prill 1992. Dr.Gero është krijuesi i tij i shtatëmbëdhjetë. Androidi 17 është i programuar kundër Gokut (për vrasjen e tij), #17 bën pjesë në Ushtrinë e Shiritit të Kuq. Pas krijimit të Androidit 17 Dr.Gero ka krijuar Androidin 18. Nga kureshtja e #17 dhe #18 krijohet edhe Androidi 16 i cili në pamje të parë i frikëson të gjithë. Një gjest i çuditshëm ndodh nga Androidi 17 dhe 28 këta të dytë vrasin Dr.Geron.

BiografiaEdit

Androidi 17 është një personazh i trilluar gjysmë njeri gjysmë Android i cili është i programuar kundër Luftëtarëve Z. Nënjëfar mënyre është shumë i ngjajshëm me Androidin 18 (vetëm se ajo është me flokë të verdha.)adoleshentët të cilët ishin arratisur ng Gero për të kryer eksperimente, duke rezultuar në transformimin e tyre në Super Android. Gero i kishte bërë Androidin 17 dhe 18 "të përbërë nga substancat organike mbushur pas qelizave të njeriut".

Fillimisht një anarkist i pamatur, 17 më pas zbulon veten të jetë pak më shumë se një rebel pa arsye. Kur ai është ringjallur nga Shenron shkak të rivendosur një dëshirë që të jenë të ringjallur nga thithja e Cellit dhe të gjitha viktimat dhe dëmet të shkaktuara gjatë Lojës së Cellit, Androidi 17 vazhdon të jetojë një jetë të paqes në terr. Megjithatë, ai paraqitet në Dragon Ball GT kur shkencëtarët Gero dhe Myuu fillojnë për ta riparuar atë dhe ai është bashkuar përfundimisht me Ferrin luftarakë 17. Por edhe pa aftësinë për të mbajtur mendjen e tij, 17 ende disa ekspozitave e ndjeshmërisë së tij nuk i di, veçanërisht drejt motrës së tij binjake. Kjo është në kontrast të tij alternative nga vetë Trunksi i së ardhmes. Ndërsa nën kontroll të Dr.Geros dhe Myuu, ai i detyroi të transformohet dhe të nxjerr pikën e dobët të tij, duke lejuar kështu që ta vrasë atë Goku.

Androidi 17 lufton në një luftë të kotë kundër Cellit në formën e pakryer të mbroj identitetin e tij dhe krenaria e tij por kot. Edhe pse është e supozuar të jenë në përgjithësi jo efektive kundër Luftëtarëve Z.

Tradhtia që i bëhet GerosEdit

200px-17xGero.jpg

Androidi 17 vret Dr.Geron

Androidi 17 dhe motra e tij e dytë Androidi 18 zgjohen nga krijuesi i tyre Dr.Gero. Kur ai po ndiqej nga Luftëtarët Z. Ai hyn në shpellën e tij super të fshehtë dhe pret që të hyjnë Luftëtarët Z. Sapo luftëtarët hyjnë Androidi 17 dhe 18 janë aktivizuar. Dr.Gero hutohet nga zgjuarsia e tyre dhe ky gabim i kushton jetën atij. Androidi 17 dhe 18 e vërejnë se Dr.Gero ka në dorë telekomandën për shpërthimin e androidëve dhe sillen mirë. Kur pa pritur telekomanda bie në tokë dhe Androidi 17 e shkatërron, tani nuk kishte asnjë pengesë. Androidi 17 pa një pa dy i shfaqet mbrapa Dr.Geros dhe dora e tij e shpon Dr.Geron. Nga ky gjest i pa pritur të gjithë mbesin të heshtur.

Kur Vexhita Super Sajan e shpërthen shpellën Androidi 17 dhe Androidi 18 e aktivizojnë

Androidin 16. Pamja e parë e Anroidit 16 ishte shumë e frikshme i frikësoj Luftëtarët Z. Androidi 16 nuk fliste asnjë fjalë vetëm po rrinte i heshtur,
200px-WCell.jpg

Androidi 17 absorbohet nga Celli

megjithatë Androidët vazhdojnë masakrën.

Nuk ka gjasa të ketë aleancë me PikolonEdit

Pas bashkimit të Kamit me Pikolon androidi 16 mbërin në ngjarje ku po ndodhte Loja e Cellit aty ishte Vexhita, Trunks, Tien, Gohan etj. Cell-i dëshironte që të absorbonte Androidin 17 dhe të bëhet më i fuqishëm por do ta ndalonte Trunksi i së ardhmes.

Vdekje dhe RingjalljeEdit

Androidi 17 u shkatërrua bashkë me Cellin, kur Cell shkatërron veten si një përpjekje e fundit për të dalë fitimtare në Lojën e Cellit (dhe ai mund të ringjallet me anë të çelizave). Megjithatë, #17 është restartuar pas Luftëtarëve Z me përdorimin e Sferave të Dragoit të ringjallë ata që vdiqën si rezultat i fushatës së Cellit. Kjo ishte si një ringjallje për Androidin 17.
180px-300px-Hell And17.jpg

Androidi 17 i shfaqur në Dragon Ball GT

Afat Kohor i së ardhmesEdit

Në të ardhmen Androidi 17 dhe Androidi 18 i kishin vrarë të gjithë po bënin kërdi. Gohani po luftonte i gjithi dhe ishte mjeshtri i Trunksit. E ardhmja ishte e dështuar Celli ishte kthyer në të tashmen me anë të një makine të cilen ja kishte marrë Trunksit edhe Trunksi ishte kthyer nga e ardhmja tjetër me një makinën e kohës .

Jeta në errësirëEdit

Androidi bën një tjetër paraqitje në Sagën e Kid Buu-së në Dragon Ball Z.

Super 17-shiEdit

Androidi 17 e bën një tjetër paraqitje në Dragon Ball GT duke u bërë edhe në Super Androidin 17. Ai bën një përpjekje për ti vrarë të gjithë por nuk mundet. Ai vrahet nga Luftëtarët Z.

AftësitëEdit

Androidi 17 është një nga luftëtarët më të fuqishëm në botë, për shkak të Dr Geros që i tha ai atij, duke përfshirë një furnizim të energjisë të pakufizuar, duke e lejuar atë të ketë qëndrueshmëri të pafundme dhe nuk lodhet në një luftë. Ai ishte i fuqishëm sa duhet të jetë një ndeshje edhe për Pikolon pasi ai fusionohet me Kamin (megjithatë, për shkak të pushtet të tij të pafundme , Pikolo përfundimisht do të lodhet, duke i lejuar për të fituar Androidin 17). Duke pasur parasysh që motra e tij, Android 18, ishte aq e lehtë në gjendje për të mundur Vexhitën Super Sajan, #17 supozohet që është programuar të jetë pak më i fortë se motra e tij, që do të thotë se lehtë mund të pushtoj një Super Sajan mesatar, por diçka më lart se pushteti mund të provojë një sfidë të atij. Edhe pse ai është një android, ai ende mund të përmirësojë fuqinë e tij nëpërmjet trajnimeve, si Luftëtarët Z të tjerë kjo është treguar kur ai lufton me Vexhitën në Dragon Ball GT, dhe pse Vexhita është trajnuar shumë gjatë viteve, # 17 provon edhe një ndeshje me të. Përveç pushtetit të tij, statusi i tij si një mënyrë efektive androidin e bën të përjetshëm.

TeknikatEdit

  • Kërcimi në akull
  • Mbrojtës Androidi
  • Sulm Enrgjie
  • Bimë këmbësh
  • Fluturimi
  • Photon Flash
  • Power Blitz,

Zërat e AktorëveEdit

  • Në dublimin Japonisht: Shigeru Nakahara
  • Dublimi Ocean Grup: Ted Cole
  • Dublimi Funimation: Chuck Huber
  • Dublimi Latin American : Genaro Vásquez
  • Në dublimin Gjermanisht:Timm Neru
  • Dublimi Italian : Patrizio Prata

HollësiraEdit

  • Androidi 17 është androidi i vetëm të cilin nuk e takon Goku asnjëherë.
  • Androidi 17 është shumë i ngjashëm me Androidin 18 vetëm se i ndryshojnë flokët.
Androidët
Përsonazhet e Adnroidëve Androidi 8Androidi 13Androidi 14Androidi 15Androidi 16Androidi 17Androidi 18Androidi 19CellDr. Gero

Also on Fandom

Random Wiki