Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Androidi 19

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Androidi 19
250px-Android19NV.png
]人造人間17号

Jinzōningen Jū Kyu

Emri në Anime Andoidi 19
Emrat Alternativa #19

Njeriu Artificial 19 C19

Paraqitet në
Raca Andoid
Data e Lindjës Dr. Gero
Androidi 19 (人造人間19号, Jinzōningen Jū Kyū) është personazh i trilluar i serisë Dragon Ball. Paraqitjen e parë në manga ai e bën në kapitullin e 338-të "Slaughter in South City" (Kërdi në jug të qytetit) data 10 mars 1992. Kurse në Dragon Ball Z ai e bën paraqitjen e parë ne episodin e 126-të "The Androids Appear" (Androidët shfaqen) data 12 shkurt 1992. Dr.Gero është krijuesi i tij i nëntëmbëdhjetë. Androidi 19 është i programuar për të vrarë Gokun. #19 bën pjesë në Ushtrinë e Shiritit të Kuq.

BiografiaEdit

Androidi 19 është Androidi i fundit i punuar nga Dr.Gero nga teknologjia e tij e mahnitshme.
200px-Vegetavs-19.jpg

Vexhita duke e vrarë Androidin 19

(Androidi 20 quhej ndryshe Dr.Gero)Androidi 19 ishte Androidi i fundit i cili paraqitet për herë të parë bashkë me Dr.Geron në Jug të qytetit.Pasi ka aftësinë për të shkuar nga firma e Ki-së, Luftëtarët Z nuk janë në gjendje të tregojnë prania e tyre, por Jança shfaqet dhe ndodh një ngjarje tragjike. Gero mbërthen Jançën mbi fytin e tij dhe ndodh diçka e papritur dora e Dr.Geros ja shpërthen barkun Jançes duke ia thithur energjinë.

Android 19 sfidon më vonë Gokun, Goku pastaj transformohet në Super Sajan, duke e bërë luftës në favor të tij.Më vonë Gokut i vie një infrakt në zemër duke e bërë të pa mundshme luftën.

Papritmas, Android 19 fluturon mënjanë është rrëzuar nga një goditje e papritur në ballë. Androidi 19 merr veten dhe pas tij duket një sulmues, ai është Vexhita. Duke besuar Nivel tek Vexhita është përafërsisht e njëjtë me fuqinë e Gokut. Androidi 19 e nënvlerëson Vexhitën. Nga acarimi i Vexhitës Androidi 19 ishte në gjendje të rëndë. Vexhita kupton se Androidët thithin energjinë dhe ia këput duart (tani androidi 19 është i mbaruar). Nuk kishte më përpjekje për shpëtim Vexhita e kap Androidin 19 dhe ia këputë kokën duke e lënë të vdekur në tokë.

Paraqitjet tjeraEdit

200px-Super17saga3.jpg

Androidi 19 në Dragon Ball GT

  • Androidi 19 paraqitet edhe njëherë në Sagën e Super 17 në Dragon Ball GT kur Goten dhe Trunks e lëshojnë një shpërthim. E bënë edhe një paraqitje në Dragon Ball GT episodi i fundit.

TeknikatEdit

  • Bionic Punisher
  • Përvetësimin e Energjisë
  • Sulmi i energjisë
  • Fluturimi
  • Vala fotosh

Zërat e AktorëveEdit

  • Dublimi Japonisht: Yukitoshi Hori
  • Dublimi Ocean Group: Patricia Drake
  • Dublimi i Funimation: Phillip Wilburn
  • Dunlimi Latino Amerikan : Ricardo Hill

HollësiraEdit

  • Kur Vexhita e kap Androidin 19 për duar atëherë duket se Androidi 17 derdh gjak.
Androidët
Përsonazhet e Adnroidëve Androidi 8Androidi 13Androidi 14Androidi 15Androidi 16Androidi 17Androidi 18Androidi 19CellDr. Gero

Also on Fandom

Random Wiki