Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Androidi 8

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Androidi 8
250px-Android8DragonBallNV01.png
Androidi 8
Emri në Anime Androidi 8
Emri në manga Njeriu Makinë 8
Emrat Alternativa
  • Tetshi
  • Franki
  • Makina 8
Paraqitet në
Raca Android
Familja

Android 8 (人造人间8号, Jinzōningen Hachi) është një personazh imagjinar në Dragoit Ball-in e vizatuar. Ai e bën debutimin e tij në "misteriozin e Androidit nr 8",në episodin e 39-të të Dragoit Ball anime, e cila për herë të parë u shfaq më 19 nëntor, 1986. Ai paraqitet në manga për herë të parë si "Njeriu Mekanikë nr 8", në episodin e 63. Kapitullin e Dragoit Ball manga, të lëshuar me 10 mars, 1987. Dr Gero bën krijimin e tetë (Androdin 8), Androidi 8 është projektuar për ti shërbyer Ushtrisë e Shiritit të Kuq, por ai e pelqente shumë natzren. Ka ngjashmëri shumë të madhe me përbindëshin e Frankejshtajnit. Dr.Gero nuk ishte futur në seri deri me pesë vjet më vonë në Dragon Ball Z, së pari Androidin 8 e zbulon Dr. Flappe i cili ka bërë shumë zbulime... Fakti që Flappe nuk duket në manga të Akira Toriyamas ,ai është përmendur si krijues i çdo android modele në Dragon Ball Z , i shoqëruar me faktin se Toriyama në fakt ishte i përfshirë në prodhimin e anime të materialit, e bën të vështirë pikërisht për të identifikuar synimin e Androidit 8. Për këtë kompromisi, ka pasur sugjerime që të dy Gero dhe Flappe kanë krijuar Androidin 8 si një përpjekje e përbashkët. Një mundësi tjetër është se Androidi 8 erdhi krejtësisht ndryshme nga një linjë e Ushtrisë së Shiritit të Kuq, dhe kështu që nuk do të janë të përfshira.

Android 17 pohon gjatë sagës së Androidëve të Dragoit Ball Z se Dr Gero i ka shkatërruar popujt e parë pesëmbëdhjetë Androidët që ai ka krijuar, megjithatë kjo e shqetëson qytetin kryesore të dy serive (si gur i lakuar Android 8 paraqitjet i bën në dy seritë Dragon Ball Z dhe Dragon Ball GT) dhe Super Android 13!,i cili ka karakteristie Androidët 13, 14 dhe 15 të dhe të jep një shpjegim se Dr Gero u vra nga Androidi 17 dhe 18 para personalisht kompletimin 13 deri 15 (duke lënë një super kompjuter nëntokësore të përfundojë me modelet.)

BiografiaEdit

Androidi 8 është futur nga Ninja Murasaki, i cili synon të përdorë atë kundër Gokut, megjithatë Androidi 8 refuzon betejën e fëmijës. Kur Murasaki kërcënon për të shpërthyer Androidin 8 nëpërmjet telekomandës, Goku ia heq jashtë telekomandën nga dora Ninja Murasakit. Goku e thërret Androidin 8 si pseudonim "Tetëshi" (Hat-chan), dhe ai bëhet Miku i Gokut. Kur i Gjenerali i Bardhë kërcënon me një ultimatum android për të mbytur Goku apo do të jetë mbret i fshatit, Goku vendos për të ndaluar dënimin e tij duke u kthyer mbrapa. Androidi 8 shihet prapë në Sagën e Djallit Pikolo në Dragon Ball. Androidi 8 paraqitet prapë në Dragon Ball anime "e gjetur dhe e hubur".

Paraqitet e tjeraEdit

Androidi 8 paraqitet edhe një her tjetër në filmin e Dragon Ball-it Shtegu i fuqisë. Ai gjithashtu e bën paraqitjen e parë në video lojërat si Dragon Ball Budukai Tenkaichi 3.

TeknikatEdit

  • Eighter's Anger
  • You Hurt Goku!
  • Eighter attack
  • Android bomb

VogëlsiratEdit

Në manga Goku, e thërret Androidin 8 Njeriu-8.

Androidët
Përsonazhet e Adnroidëve Androidi 8Androidi 13Androidi 14Androidi 15Androidi 16Androidi 17Androidi 18Androidi 19CellDr. Gero

Also on Fandom

Random Wiki