Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Cooler

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Cooler
280px-CoolerCoolersRevenge02.png
クウラ

Kūra

Emri në Anime Cooler
Emrat Alternativa Prince Coola
Prince Cooler
Coola
Koola
Kooler
Kuura
Koula
Coula
Lord Cooler
Emperor Cooler
Paraqitet në
DB-Z.logo.png
DBGT.png
Raca E pa ditur
Familja Friza
Mbreti Cold
Cell
Cooler (クウラ, Kūra, Coola) është një kundërshtarë nga seritë e Dragon Ball-it gjithashtu vjen nga familja Friza. Ai është vëllai më i madh i Frizës, dhe djali i Mbretit Cold. Ai ka aftësi për Transformim. Por ai shfaqet vetëm në filma e jo në seriale, ishte në filmin e pestë dhe të gjashtë të Dragon Ball Z. Ai vjen në tokë për hakmarrjen ndaj vrasjes së familjes së tij

EmriEdit

Sikurse emri i të gjithë familjes së Frizës edhe emri Coolerit ka një d.m.th të çuditshme. Cooler në anglisht do të thotë ftohtë. Është paksa e çuditshme sepse emri i tij origjinal është Coola dhe shumë përkthime ia ndryshojnë shkronjën "a" në "er". Por mund të ndodh edhe e kundërta që shkronjat "er" ti shndërrojnë në "a", kjo ndodh tek rasti i Frizës (sepse Friza ka emrin Freezer, por shumë dublime ia ndryshojnë në Friza).

TregimiEdit

Ardhja e parëEdit

Edhe pse ai vjen në tokë Gokun e gjen aty, Goku çuditet shumë kur merr vesh që ai është vëllai i Frizës. Atëherë fillon beteja, pas një lufte të ashpër Goku ishte i transformuar në Super Sajan kurse ai transformohet në formën e tij të dytë. Deri sa vjen në ngjarje Gohan dhe Pikolo, Goku ende vazhdon luftën me përbindëshin Cooler. Atëherë Goku merr veten dhe e merr situatën në dorë. me anë të një kamehamehaje shumë të fuqishëm Coolerin e dërgon në Diell duke epërfunduar atë (apo vetëm mendonte ashtu).

Ardhja e dytëEdit

Nuk kalon shumë kohë deri sa Cooler të vjen përsëri. Ai mundi të shpëtojë mirë kur u bë fusion me një person që quhej Big Gete Star. Atëherë ai shkon në Namekun e ri. Kur shkojnë atje ai shoqërohet edhe nga Goku dhe Vexhita. Duke e parë se situata ishte e vështirë ata thirrin ndihmë nga toka. Toka i përgjigjet menjëherë ndodhin shumë luftra të ashpra derisa Goku e godet në dorën e majtë dhe ai prap e gjeneron. Atëherë vjen Vexhita për ti ndihmuar deri sa i mbledhin forcat dhe e shkatërrojnë atë, por prap se prapë ai është duke u rigjeneruar. Goku dhe Vexhita shkojnë tek makina që po e rigjeneron dhe e përfundojnë aty Coolerin. Tani më Cooler nuk mund të kthehet asnjëherë.

TeknikatEdit

  • Supernova
  • Death Chaser
  • Death Beam
  • Ki Blast
  • Flight
  • Death Ball
  • Transformation
  • Eye Laser
  • Darkness Eye Beam
  • Telekinesis
  • Lock-On Buster
  • Instant Transmission
  • Nano-regeneration .
  • Salza Blade

Also on Fandom

Random Wiki