Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Guldo

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Guldo.jpg
Guldo (グルド, Gurudo, Gurd) Është më i vogli dhe më i pafuqishmi prej pjesëtarëve të Forcave të Ginjus. Është një alien i gjelbër me katër sy. Teknika kryesore e tij është që të ndalon kohën. Emri në anime Guldo, emri në manga Gurd, emri në japonisht Gurudo. Data e vdekjes 24 dhjetor Raca Bas-jin.

Saga e NamekutEdit

Në anime thuhet se vetëm Guldo ka aftësi të gjuajë energji nga duart. Kur ishin në Planetin e Frizës Vexhita i kishte thënë Guldos se të vjen era aq keq sa nuk mund të rri afër teje. Kjo e shtoi shumë pakënaqësinë për Vexhitën. Guldo është në forcat e Frizës deri sa hyn në Forcat speciale të Ginjus. Ai hyn në detyrë për të vrarë Krulinin Gohanin dhe Vexhitën. Ginju Jeice dhe Rikum(Forcat speciale të Ginjus) janë në detyrë gjithashtu. Filloi një betejë e madhe, dhe Guldo fillon që të bie poshtë. Guldo fillon që të ndalojë kohën për ta vrarë por ndërhynë... Në ndeshjen me Gohanin ai vdes. Sepse Vexhita e sulmon duke i prerë kokën. Dhe aty ai bie për tokë.

Niveli i EnergjisëEdit

Në ndeshjen me Gohanin dhe Krulin Guldo e kishte nivelin e energjisë deti në 13,500. Kurse në lojën e famshme të Dragon Ball-it Legjenda e Super Sajanit e kishte nivelin e energjisë RPG.

Dragon Ball GTEdit

Dragon Ball GT Guldo paraqitet vetëm kur ai ikë nga Ferri. Shihet me forcat speciale të tjerë duke fluturuar. Por prapë kapen dhe rikthehen ne Ferr.

TeknikatEdit

  • Koha e Frizës
  • Pema e Mbrehtë
  • Psychic Rock Throw
  • Forma Split
  • Sy Laser
  • Super Skill
  • Shpërthim Energjie

Also on Fandom

Random Wiki