Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Hirodegarn

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hirudegarn
250px-DragonballZ-Movie13-WrathoftheDrago.jpg
Hirudegarn
Emri në Anime Hirudegarn
Emrat Alternativa Hidegarn
Hirodegarn
I madhi
Paraqitet në
Raca E paditur
Hirudegarn është një përbindësh i cili shfaqet në filmin Grushti i Dragoit. Një gjigand i cili shkatërron gjithçka që i del përpara. Ai shfaqet në Planetin Konats ku është shtëpia e Minotis dhe Tapionit duke kërcënuar Planetin e tyre. Ai kontrollohet nga Hoi një magjistar i lig i cili dëshiron që ti shtie në dorë Sferat e Dragoit.

Disa vjet më vonë Tapion dhe Minotia vëllau i tij jetonin në planetin Konats një ditë ata u sulmuan nga një racë e quajtur Kashvar. Hirodegarni dëshironte që ta shfaroste atë vend. Ai kishte fuqi që ta shkatërronte gjithë Planetin. Gjatë luftës me Hirodegarnin Tapioni dhe vëllau i tij luftonin me të. Tapion e kishte një teknikë të cilën si i binte fyellit Hirodegarni mundej. Kështu që Tapioni dhe vëllau i tij rranë dakord që ti ndajnë shpirtrat me Hirodeganin.

Tapion u dërgua në tokë kurse vëllau i tij u dërgua në një planet të paditur Luftëtarët Z do e ndihmonin Tapionin për ta mundur Hirodeganin. Me ndihmën e Luftëtarëve Z:Gohanin, Gotenin, Videlin, Krulin dhe Trunksit e luftojnë Hirodegarnin. Tapioni refuzonte gjithmonë për të ngrënë gjithmonë dhe i qëndronte larg Trunksit.

Tapioni nuk mund të flinte sepse si e lëshonte fyellin vjen Hrodegani. Tapion i beson Hoit dhe shkon me Hoin bashk me Hoin vien edhe Luftëtarët Z. Hoi i kishte përfitimet e veta ta vras Tapionin. Atëherë nga hapja e një arke del Hirodegarnin dhe e vret Hoin duke e shkelur me këmbën e tij gjigante. Atëherë fillon beteja më e madhe fillon të luftojnë Tapion dhe Luftëtarët Z madje edhe Goten dhe Trunksi bashkohen dhe krijojnë Gotenksin. Goku i shndërruar në një Super Sajan 3 dhe e mund Hirodegarnin me Grushtin e Dragoit ( Dragon Fist ).

Zërat AktorëveEdit

  • Japonisht Dub: Shin Aomori
  • FUNimation Dub: Robert McCollum

ImtimetEdit

  • Hirudegarn është kundërshtari më i madh

Also on Fandom

Random Wiki