Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Karota Përbindësh

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Karrota Përbindësh
250px-MonsterCarrotDragonBall.png
Toninjinka
Emri në Anime Karota Përbindësh
Emri në manga Mjeshtër Karrota
Emrat Alternativa Mjeshtër
Paraqitet në
Raca Lepur
Data e Lindjës 698

Kur dy keqbërës lepuj janë rrahur nga Goku, ata kontaktoin Lepurin Përbindësh i cili shpejt bën një paraqitje personale në vendngjarje. Edhe pse ka mjaft kohë për të bërë një largim para se karota Përbindësh të arrin, grupi zgjedh për të qëndruar , dhe për të parë se "prej çka frikësohen njerëzit aq shumë këndej rrotull", dhe nuk do friksohen nga "burrat me veshë të rritur prej lepuri." Më në fund Përbindëshi Karrot arrin dhe përshëndet grupin, veçanërisht Bulmen, duke i shtrënguar dorën. Bulma refuzon dhe shtyen dorën e tij tutje, por ai fillon të qesh, dhe i thotë, "ti më preke." Papritmas ndodhe një shpërthim tymi dhe Bulma shndërrohet ne Karrot.

Goku përpjekjet për të sulmuar Karroten Përbindësh duke përdorur shkopin e tij , por e ka të vështirë ta bëjë këtë, sepse frikësohet se mos ajo që i ndodhi Bulmës i ndodh edhe atij. Jancha dhe Puar kishin ndenjur duke e vëzhguar këtë situat prej një distance, po edhe këta të fundit vendosin që të ndërrhyjnë, duke marrë Bulmën e cila ishte e shëndruar në karrotë . Pas humbjes së kartën e tij, kryesi i krimit u mposhtë lehtë dhe kërkonte nga Grupi që ta kthente Bulmën prapë në një neri si më parë. Ai dhe grupi i tij prej lepujsh u dërgua në hënë dhe atje bënë lëng portokalli për fëmijët.

Për fat të keq për Përbindëshin karrotë dhe dy pasuesit e tij, Hëna shkatërrohet disa herë por Përbindëshi Karrot arin në kohë që ta punojë një anije dhe të kthehet në kohë. Përbindëshi Karrotë ishte bërë më i fuqishëm dhe dëshironte prapë sfida kështu që Jancha shkoi në sfidë, ai e mundi lehtë dhe e detyroi ta pastrojë shtëpinë.

Teknikat Edit

  • Prekja Magjike, aftësinë për të transformuar çdo gjë që jetonë në një karrotë thjesht duke prekur atë me duart e tij.
  • Ai dhe miqtë e dy të tij mund të merr frymë në hapësirë (ndoshta për shkak të imagjinatës anime).
  • Ai gjithashtu ka aftësi mbinjerëzore duke kërcyer, ai së pari e përdorur këtë për t'ju shmangur Gokut pasi që Goku dëshiron ta godet me shkopin e tij

Paraqitjet në Video LojraEdit

  • Ai paraqitet si shef ne një nivel të Dragon Power
  • Dhe në Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans

Zërat e AktorëveEdit

  • Dublimi Japonisht: Hiroshi Ôtake
  • Dublimi i kompanis FUNimation: Duncan Brannan
  • Dublimi i kompanis Ocean Group: Ian James Corlett

ImtimetEdit

Pjesa Lepuri Përbindësh shkon në hënë, mendohet se është marrë nga një tregim i Japonezëve i cili ka titullin pikërisht Lepuri në Hënë.

Also on Fandom

Random Wiki