Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Mjeshtër Roshi

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Image.jpg

Pamja e Mjeshtë Roshit në Dragon Ball

Mjeshtër Roshi ( Muten Roshi ) apo Master Roshi është personazh i shfaqur në Dragon Ball, Dragon Ball Z dhe i Dragon Ball GT-së. Ai njihet si mjeshtër i Kamehamehas, shfaqet në manga dhe anime. Ai i stërvit Gjyshin Gohan Mbretin OX dhe studentët e rinj si Gokun, Jançën, Krulinin. Shtëpia e tij është Shtëpia e Roshit e cila është në një ishull. Ai është shumë i dhënë pas femrave. Raca e tij është racë njerëzore, kurse Baba është motra.

Emri dhe OrigjinaEdit

Personazhi i quajtur Mjeshtër Roshi apo shkurt Roshi në kinezisht do të thotë "mësues" (lǎoshī). Ai e ndërron emrin në Turneun e Arteve Marciale dhe e bën Xheki Çen "Jackie Chan" ( sikurse aktori i njohur Xheki Çen ). Mjeshtër Roshi është personayhi i parë në kapitullin e librit manga të Dragon Ball.
180px-Chun.jpg

Mjeshtër Roshi i maskur sikurse Xheki Çen

ParaqitjaEdit

Mjeshtër Roshi jeton në një ishull, në një shtëpi të vogël apo siq njihet si Shtëpia e Roshit. Aty ai i ushtron edhe luftëtarët e tij. Ai parqitet sikurse një mësues i cili i stërvit Krulinin dhe Gokun kur ishin veqse fëmijë kurse Mjeshtër Roshi është ne një moshë shumë të lartë. Ai është një plakë i cili e ka një mjekër të bardhë dhe të gjatë. Koka e tij është tullace pa as edhe një qime në kokë. Ai i mban disa syze të zeza dhe vetllat e tij janë të bardha. Ka stërvitur pothuajse të gjithë Luftëtarët Z.

PrapaskenësEdit

200px-Muten-Rôshi photo.jpg

Mjeshtër Roshi

Mjeshtër Roshi është vëllau i parë dhe i vetëm i Babës. Ai është një njeri shumë i vjetër i cili i ndihmon Gokun dhe Krulinin të bëhen më të fuqishëm. Mjeshtër Roshi është stërvitur nga Mjeshtëri i tij Mutaito. Ai është një ndër të parët e Luftëtarëve Z i cili u ngjit në kullën e Korinit dhe bëri 3 vjet për tu ngjitur.
180px-TeenRoshi.jpg
Mjeshtër Roshi kur ishte i Ri. Ai dinte shumë teknika dhe i mësonte çdo herë e më shumë nga mjeshtëri i tij Mjeshtër Mutaito. Mjeshtër Mutaito e kishte luftuar Pikolo djallin deri sa e sakrifikoj vetën për të vrarë atë. Aty ishte edhe Mjeshtër Roshi me një mik ata aritën të mbijetonin por njëri Mjeshtër Mutaito jo. Disa ditë më vonë kur Goku e harron shkopin e tij që i mkishte dhënë gjzshi në
180px-TeenRoshiTower.jpg

Mjeshtër Roshi duke u ngjitur në kullën e Korinit

stadjum shkoi Krulin për ta marë atë shkop po më nuk u kthye. Kur gjetën trupin e vdekur të Krulinit Mjeshtër Roshi e mori vesh menjëher që kishte vdekur nga Mbreti Pikolo. Mjeshtër Roshi u trgoi se çfarë kishte ndodhur kur ishin të rinjë. Më në fund Mjeshtër Roshi dhe Mbreti Pikolo ishin gati për tu ndeshur kur gjithqka kishte marrë fund Mjeshtër Roshi e përdori teknikën ( Evil Containment Wave ) që kishte përdor Mjeshtër Mutaito dhe e sakrifikoj vetën. Fatkeqsisht ajo teknikë nuk funksionoj dhe Mjeshtër Roshi ra përtokë i vdekur kurse Mbreti Pikolo ishte i lirë.
200px-191.jpg

Paraqitja e Mjeshtër Roshit në Dragon Ball GT

Në fillim të serisë Dragon Ball Mjeshtër Roshi i kishte 300 vjet. Paraqitja e Mjeshtër Roshit në Dragon Ball GT dhe në Dragon Ball Z nuk është edhe shumë e madhe. Dragon Ball është seria prej të trija serive që ka fituar kulmin e shikueshmërisë. Mjeshtër Roshi më së shumti paraqitet në serinë Dragon Ball. Ai ka një karakter të një njeriu plakë i cili i do femrat e bukura. Megjithatë kur vie puna tek lufta dhe të tjera Mjeshtër Roshi del në krye ( si p.sh kur u ndesh me Mbretin Pikolo ). Në Dragon Ball e ka vetëm një vdekje kur ndeshet me Mbretin Pikolo dhe vdes kurse në serinë tjetër Dragon Ball Z vetëm një kur shkatërohet Tokan nga Kid Buu-ja.

Koha tjetërEdit

Mjeshtër Roshi është një ndër personazhet që është shfaqur në filmin e "Historia e Trunksit" ( The History of Trunks ). Kur fshet nga Androidi 17 dhe Androidi 18.

Format dhe TransformimetEdit

Forma normaleEdit

180px-Roshi Base Form.jpg

Forma e tij Normale

Në këtë formë mjeshtër Roshi është pothuajse kudo. Kur ishte adoleshent ai Ushtronte tek Mjeshtri Mutaito për tu bërë më i fuqishëm dhe ishte në këtë formë.

Me Kalimin e kohës mjeshtër Roshi ishte forcuar shumë megjithatë ai nuk arriti forcën maksimale por më vonë po. Kjo formë është forma më e ulët e Mjeshtër Roshit por kjo nuk do të thotë se Mjeshtër Roshi nuk është i fuqishëm me këtë formë normale, përkundrayi ai i mund shumë kundërshtar me këtë formë. Në Dragon Ball ka dhe disa Transformime të cilat i bënë. Por më shumë rri në këtë formë sepse është forma e tij normale.

50% e fuqisëEdit

Këtë forcë e përdorë në Dragon Ball ose më saktësishtë të themi në Turneun e Arteve Marciale të 22-të. Kjo formë është disi e ngjajshme me Fuqinë e Plotë të Super Sajanit sikurse tek Sajanët.
180px-Roshi buff.jpg

Pamja e Mjeshtër Roshit me Fuqinë e Plotë

Fuqia MaksimaleEdit

Mjehstër Roshi e përdor këtë fuqi maksimale në Dragon Ball dhe Dragon Ball Z e përdor kur dëshiron të bëjë Kamehamehan dhe në Dragon Ball Z e përdorë për ta mundur Brullin. Kjo teknik apo më mirë formë quhet Forma Maksimale. Ai me të vërtet e përdorë këtë formë për ndonjë rezik apo diçka e tillë. Pra forma maksimale e tij ndrzshon edhe pamjen e jashtme të tij. Një plak muskuloz i cili ndihmon për të mirë ( sikurse në figurën në të djathtë ).

TeknikatEdit

  • Ki Blaslast - Një energji e lëshuar nga Mjeshtër Roshi
  • Kamehameha - Kamehamehaja e Mjeshtër Roshit është kamehamehaja e parë e shfaqur në Dragon Ball. Kamehamehan ia mësoj Gokut, Krulinit etj. Ai i shqipton shumë mirë fjalët KA-ME-HA-ME-HA
  • Fuqia Maksimale e Kamehameha - Kjo Teknikë përdoret kur trupi i Mjeshtër Roshit shndërrohet në fuqinë maksimale duke e përdorur Kamehamehan.
  • After Image Technique - Kjo teknikë është shpejtësia e një personi e cila teknikë bën të mundur të duket përsoni sikurse po zhduket.
  • Bankoku Bikkuri Shō - Është një ndër teknikat më të fuqishme të mjeshtër Roshit.
  • Evil Containment Wave - E përdor kur e sakrifikon vetën te saga e Mbretit Pikolo por edhe pse kjo teknikë është e fuqishme nuk ia del mbanë.
  • Hypnosis Technique - Me këtë teknikë Mjeshtër Roshi bën të mundur hipnotizimin e një personi
  • Sleepy Boy Technique Telepathy - Këtë teknikë e përdorë në Dragon Ball Turneun e Arteve Marciale të 21-të
  • Telepatia Mjeshtër Roshi mund të flas me anë të Telepatis.

Teknikat e luftimitEdit

  • Jan Ken
  • Bound Technique
  • Mad Cow Attack
  • Pressure Point Attack

Pjesmarjet në Video LojraEdit

  • Pressure Point AttackDragon Ball Z: Ultimate Battle 22
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3Dragon Ball: Advanced Adventure

Also on Fandom

Random Wiki