Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Oolong

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ooulong
250px-MonstecfrCarrotDragonBall.png
Ooulong
Emri në Anime Ooulong
Emri në manga Ooulong
Emrat Alternativa I Tmershmi Ooulong

Derrguc Mao Mao

Paraqitet në
Raca Derr
Data e Lindjës 740

Oolong është një derr i cili i ndryshon format, u takua më së pari me Bulmen dhe Gokun të cilët po kërkonin Sferat e Dragoit. Pas aventurës se tij ai filloi të jetonte në korporatën e kapsulës në Perëndim të qytetit.

Concept & Creation Edit

Ooulong është i bazuar në karakterin Zhu Bajie nga novela Kineze Udhëtimi deri ne Perëndim. Ai luan një rol të madh në fillim të Dragon Ball-it, por deri në fund të Dragon Ball Z, ai thjesht shfaqet herë pas here kur shumicën prej tyre shfaqet me Mjeshtër Roshin .

Paraqitja & Personaliteti Edit

Forma normal e Oolongut është i një derri humanoid, duke qëndruar rreth tre metra i gjatë me lëkurë të zbehtë rozë. Fillimisht, ai i veshur në rroba stereotipe të Partisë Komuniste të Kinës, edhe pse më vonë ai vishet në pantallona, këmisha buton-poshtë, dhe aski.

Fakti që Oolong është një derr i veshur me një rrobë Partia Komuniste e Kinës mesazhi Akira Toriyames e kishte në këtë karakter. Gjithashtu, Oolong ka një qëndrim të errët në paraqitjet e tij të hershme. Ky koncept i tërë është rënë me fillimin e Turneun Botëror Të 21-të .

Ashtu si Master Roshi, ai gëzon puro pirja e duhanit tregon një karakter të prishur, por në mënyrë të konsiderueshme më pak. hobi i tij i preferuar është mbledhja e të brendshmeve të femrave. Oolong është cinik dhe frikacak. Ironikisht Oolong është një vit më i ri se Goku. Një shaka shfaqet në të dyja seritë në Dragon Ball dhe Dragon Ball Z është Oolong vazhdimisht duke u rrahur nga Bulma gjatë turneut të arteve marciale kjo e tregon atë të dobët. (Në një moment ai u përpoq për të mbrojtur veten me një helmetë.) Ai gjithashtu ka ofruar gjeste komike...

Teknikat Edit

  • Ndryshimi i Trupit

Paraqitja në Video LojraEdit

  • Në Dragon Ball Z: Budokai
  • Në Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22,
  • Në Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
  • Ai paraqitet në Dragon Ball: Origins

Zërat e AktorëveEdit

  • Dublimi Japonisht: Naoki Tatsuta
  • Dublimi i Kompanis FUNimation: Brad Jackson (DB, DBZ, DBGT, Movies, Video Games) Bryan Massey (Dragon Ball Z Kai)
  • Dublimi i Kompanis Gold: Dave Mallow (Tek Filmi 3)
  • Dublimi i Latino-Amerikanëve: Ernesto Lezama (para se të takoj Frizen), Arturo Mercado
  • Portuguese Dub: Ricardo Spínola

ImtimetEdit

  • Si shumë personazhe të Dragon Ball-it edhe Ooulong ka një emër që d.m.th Ooulong tea (shumë personazh të Dragon Ball-it kanë emër të Pijëve apo të Ushqimeve).
  • Ooulongi ishte i pari që nga ana e keqe e karakterit të tij u bë i mirë.
  • Ooulongi është i pari i cili bën shprehjen e dëshirës dhe shpëton të gjithë nga Pilafi

Also on Fandom

Random Wiki