FANDOM

Origjinal Super Sajan
Emri në Anime Origjinal Super Sajan
Emri në Manga Super Sajan Legjendare
Emrat Alternativa The legendary Super Saiyan
The Original Super Saiyan
Legend of Super Saiyan
Original Legendary Super Saiyan
I parë Super Sajan
Origjinal Super Sajan Legjendare
Paraqitet në
DB-Z.logo
Raca Sajan
Familja E pa ditur
Origjinal Super Sajan (Shodai no Supa Saiya-jin) eshte Sajan i panjohur, i pari prej të cilit u transformua në Super Sajan. Ai hyri në legjendat e popullit Sajan dhe për një kohë të gjatë u konsiderua një mit.

HistoriEdit

Sipas legjendës, tha nga Vexhita, origjinal Super Sajan u shfaq 1000 vjet para ngjarjeve të "Sferat e Dragoit Z". Ne anime, kur një legjendë është thënë për këtë, origjinal Super Sajan portretizohet si një Ozaru madh me lesh të verdhë ari, në vend të një ngjyrë kafe normale. Origjinal Super Sajan nuk mundi ta kontrollonte veten në një shtet të ri, kështu që ai sulmoi absolutisht të gjithë, duke përfshirë anëtarët e racës së tij, duke shkatërruar planetin (me sa duket, kjo ishte arsyeja për arratisjen e Sajanëvë nga planeti i tyre në shtëpi) dhe pa vetëdije vëtë-shkatërruar për shkak të një bollëku forcë.

Vëtëshkatërrimi i Origjinal Super Sajan, ashtu sic u demonstrua në anime, shkatërroi jo vetëm planetin amë të Sajanëvë, por gjithashtu edhe galaktikën në të cliën ndodhej ky planeti. Përpara shkatërrimit të planeti, Origjinal Super Sajan trazoi dhe vrau të gjithë banorët e tij, duke përfshirë edhe të afërmit e tyre. Gjithashtu, ai shkatërroi planetin e tij, dhe që nga ana tjetër, duke mos mbijetuar fillimin, filloi të rrëzohej, siç shitet nga shpërthimet vullkanike gjatë trazirave të Origjinal Super Sajan. Ky incident detyroi Sajanët të fluturojnë larg planetit të tyre dhe të vendosen në Planetin e Bimëve (më vonë u quajt Sajans në Planeti Vexhita). Vexhita e përshkroi Origjinal Super Sajan dhe paraqitjen e tij edhe para se Goku të luftonte me Friza. Të dhënat fizike të Super Sajanit tjetër, megjithatë, nuk përputheshin me pamjen e Origjinal Super Sajan. Pavarësisht nga fakti se Origjinal Super Sajan është Super Sajan i parë, jo vetëm në familjen e tij Super Sajans mund të lindë. Kjo mund të vërtetohet nga fakti se Goku dhe Vexhita duhej ta arrinin këtë transformim me trajnime të gjata dhe të vazhdueshme, ndërsa djemtë e tyre nuk duhej të bënin ndonjë përpjekje dhe ata arritën aksidentalisht transformimin e Super Sajanit dhe të gjitha në një moshë shumë të re.

Format dhe transformimetEdit

  • Super Sajan - Origjinal Super Sajan është Super Sajan i parë në historinë e garës, por nga jashtë duket shumë ndryshe nga çdo Super Sajans tjetër.
  • Ozaru i Artë - jashtë, Origjinal Super Sajan është krejtësisht identik me Ozari i Artë, dhe jo rastësisht. Sferat e Dragoit GT Files Përsosur konfirmon se Origjinal Super Sajan ishte në këtë gjendje.