Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Perandori Pilaf

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-Pilaf.jpg

Pamja origjinal e Perandorit Pilaf.

Perandori Pialf (Pirafu) është personazh i trilluar nga Akira Toriyama dhe paraqitet në Dragon Ball dhe Dragon Ball GT. Raca e tij është e pa ditur. Familja e tij Mai dhe Shu. Emrat : Në anime Perandori Pilaf. Në manga Perandori Pilaf dhe Pilaff. Alternativat : Lordi Pilaf, Pilafi i mrekullueshëm. Pilafi është personazh negativ e ka një kullë të veçantë. Fotoja në të majtë është në Dragon Ball, kurse në Dragon Ball GT ai paraqitet kur e shndërron Gokun në një fëmijë.

EmriEdit

Emri Pilaf është i një gjelle e cila bëhet pothuajse kudo. Perandori Pilafi ka disa emra por edhe alternativa. Emrat janë: Emrat : Në anime Perandori Pilaf. Në manga Perandori Pilaf dhe Pilaff. Alternativat : Lordi Pilaf, Pilafi i mrekullueshëm, ndonjëherë por shumë rrallë edhe si alternativë përdoret Perandori Pilaf e jo vetëm në anime dhe manga.

ParaqitjaEdit

Pilafi paraqitet për herën e parë në Dragon Ball duke i kërkuar Sferat e Dragoit për të shprehur një dëshirë të jetë sunduesi i gjithë botës, por plani dështon sepse ndërhyn Goku dhe shokët e tij. Perandori Pilaf në mëngjes shkon dhe kap Gokun dhe shokët e tij të cilët i fut në burgun e qelqit ku nuk thyhej dhe ai të shkojë dhe të plotësojë dëshirën e tij. Goku duke biseduar me shokët e tij kujton se i kishte thënë gjyshi të mos shikoj hënën por ai e shikoj hënën sepse i pëlqente dhe ai shndërohet në Ozaro. Dhe burgu shkatërrohet sepse Goku fillon duke u shndërruar duke u zmadhuar dhe e thyen gjamin prej qelqit.

Perandori Pilaf rikthehet për herë të dytë në Sagën e Ushtrisë së Shiritit të Kuqë. Por ai ndalohet nga Ushtria e Shiritit të Kuqë. Tjetrën herë ai lufton Gokun në Sagën e Parashikueses Baba por ai mundet nga Goku. Ai rikthehet për herë të katërt në Sagën e Mbretit Pikolo. Sidoqoftë rikthimi i tij bëhet edhe në fund të Dragon Ball ku mundohet të mund Gokun dhe Kikin.

Perandori Pilaf nuk bën paraqitje në Dragon Ball Z. Por piktura e tij paraqitet në një kartë tek filmi i pamposhturi Bojack.

Ai e bën një paraqitje në episodin e parë të Dragon Ball GT-së ai paraqitet në kullën e Kamit dhe shpreh dëshirën që Goku të shndërrohet në një fëmijë krejt gabimisht. Ai e dëgjon vetëm një këshillë teksa thotë Perandori Pilaf dhe Dragoi e dëgjon dhe ia plotësonë dëshirën. Kurse në Sagën e Baby-t kur eksplodon Planeti ai është i fundmi që e sheh atë eksplodim

TeknikatEdit

  • Trajtimi : Pilafi e godet me të puthur viktimën për vdekje ai e përdorë këtë teknikë tek bulma.

Paraqitjet në Video LojëraEdit

  • 1.Dragon Ball Z: Buu's Fury
  • 2.Dragon Ball GT: Transformation
  • 3.Dragon Ball: Advanced Adventure
  • 4.Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
  • 5. Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

ReferencatEdit

1 Dragon Ball manga. Vol. 2, #8

Also on Fandom

Random Wiki