Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Perla

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-Videl.png

Paraqitja e Videlit në Dragon Ball Z

Videl është personazh i shfaqur në Dragon Ball Z dhe Dragon Ball GT. Raca e saj është njerëzore. Videli është vajza e vetme dhe e para e Z.Satan. Ajo është gruaja e Gohanit. Emri i saj në Anime është Videl. Emri në Manga është Videl. Alternativa është Great Saiyman. Emrat : Great Sayiawoman, Great Saiyagirl dhe Bidel. Babai i burrit të saj është Goku, nëna e burrit është Kiki, Z. Satan Babai, Vëllai i burrit Goten, burri i saj Gohan, Vajza e saj Pan.

HistoriaEdit

Dragon Ball ZEdit

Saga e Sajanit të MrekullueshëmEdit

Pasi që Gohani e mëson Videlin që të përdorë Fluturimin, ajo ngadalë fillon të ndiej diçka për të dhe fillon që të bie në dashuri me Gohanin për atë gjest që bëri Gohani për të.
200px-Videl57.jpg

Videli gjatë Turneut të Arteve Marcialet

Ajo i ndihmonte policët që ti luftonin hajdutët dhe krimet që ndodhnin në Qytetin e Satanit. Por dikush tjetër po i ndihmonte Videlin dhe Policinë kështu që kjo bisedë u fol shumë në Shkollën e Lartë të Mësimit ku ishte Gohani. Gohani ishte Sajani i Mrekullueshëm i cili luftonte krimin. Gohani i thotë Videlit se i pëlqejnë Vajzat me flokë të shkurta kështu që të nesërmen Videli i shkurton flokët. Ajo ngjallë dyshime edhe në shkollë duke e pyetur vazhdimisht për atë. Videli e zbulon fshehtësinë e Gohanit që ishte Sajani i Mrekullueshëm dhe i thotë se nëse nuk e mëson të fluturoj do ti tregoi të gjithëve për Gohanin. Të nesërmen Videli vjen në shtëpinë e Gohanit për mësimin e fluturimit sepse e kishte parë Gohanin teksa fluturonte mbi qiell. Gohani i mësoj asaj fluturimin me pak mund sepse ajo ishte e interesuar, dhe Videli që aty filloi të ndjente diçka në zemër për Gohanin ( Dashurin e saj ndaj Gohanit po e ndjente në zemrën e saj ). Kiki e pyet Gohanin se kur do martohen ai me Videlin? Gohani habitet shumë nga kjo pyetje që po i bën Kiki herë pas here. Videli dhe Gohani bëjnë një qift shumë të lezetshëm. Apo jo ?

Saga e Turneut Botërorë të Arteve MarcialeEdit

Videli dëshironte të bëhej një njeri shumë e fortë dhe u regjistrua në Turneun e Arteve Marciale të 25-të. Ajo ndeshet në një betejë të ashpër me Spopoviqin dhe mundet nga ai i cili e torturon Videlin shumë. Gohani shkon në spital dhe i dhuron Farën Zenxu dhe Videli e falënderon për këtë gjest, kurse Z. Satan mendonte se Gohani është vetëm një djalë i pa edukuar.

Sagae BabiditEdit

Kur ajo e shikon Gohanin në rrezik duke Luftuar ne Turneun e Arteve Marciale ajo nuk pati mundësi tjetër veçse të sulmojë por ajo u ndalua nga Goku.

Ajo me të vërtet beson se Gohani ishte ai djali që mundi Cellin para 7 vjetëve dhe që ishte Luftëtari i Artë, dhe mendonte se Babai i tij nuk po i tregonte të vërtetën. Ajo është vajzë intelegjente dhe e kupto se Gohani ishte ai djali para shtatë viteve që u ndesh me Cellin.
200px-Videlshorthair.jpg

Videli në Sagën e Babidit

Saga e FusionitEdit

Pasi dëgjon se Gohani ka vdekur nga duart e Majin Buu-së ajo fillon të qaj dhe e shpreh dashurinë për të. Ajo ishte e vetmja që besonte se Gohani ishte gjallë, të tjerët jo. Gjithsesi ajo është rikthyer pas në çokollatë dhe ishte ngrënë nga Super Buu-ja pas një përleshje që pati Super Buu-ja me Gotenksin në dhomën e Shpirtit dhe të Kohës.

Saga e Kid Buu-sëEdit

Videli ringjallet pasi Buu-ja e shndërron në një çokollatë duke e ngrënë.Ajo mendonte se Gohani ishte ende gjallë. Pas një kohet të shkurtër Gohani kthehet dhe Videli e sheh ata të gjithë gëzohen nga ajo ardhje e Gohanit, Gohani ishte i habitur kur pa se ata po gëzoheshin aq shumë. Kid Buu-ja shkatërron Tokën dhe vdesin të gjithë, Goku e vranë Kid Buu-në. Videli dhe Gohani takohen përsëri dhe gëzohen Gohani ishte Sajani i Mrekullueshëm 1, Kurse Videli Sajni i Mrekullueshëm 2. Pas disa vjetëve Videli dhe Gohani martohen dhe e kanë edhe një vajzë të cilën e quajnë Pan.

Dragon Ball GTEdit

Sferat e Dragoit me yje të zinjEdit

136px-Gohan.jpg

Gohani dhe Videli në Dragon Ball GT

Dhjetë vjet më vonë ajo i përkrah Panin, Trunksin, Gokun, për të gjetur Sferat e Dragoit nëpër Galaks. Dhe për ta shndërruar Gokun si ishte dikur sepse Perandori Pilaf e kishte kthyer në një fëmijë të vogël.
175px-VidelAsSaiyawoman.jpg

Videl (Sajni i Mrekullueshëm 2)

Sage BabyEdit

Në këtë Sagë Videli dhe burri i saj kontrollohen nga Baby i cili dëshiron të kthej racën e tij në Planetin Vexhita (Planet Tuffle). Pan dëshiron ti ndihmoj kurse Videli e shkelmon në ajër. Baby vdes nga Goku dhe kështu Videli dhe të tjerët u kthyen në normalitet.

Saga e Androidit Super #17Edit

Goku, Gohan, Pan po merrnin pjesë Në Turneun e Arteve Marciale të 30.

Beteja me Androidin Super #17 u rikthye. Sidoqoftë Androidi #18 dhe Goku po e luftonin atë ( sepse e kishte vrarë Krulinin ).

Saga e Dragoit HijeEdit

Pasi që Goku e mund Dragoin Shenron ajo dhe Gohani jetojnë të lumtur. Kurse në fund të Dragon Ball GT Pan shihet si e plakur dhe e cila e ka edhe një nipë

Pjesëmarrja në filmatEdit

  • 1. Broly: Ardhja e dytë.
  • 2. Fusion Reborn.
  • 3. Grushti i Dragoit.

TeknikatEdit

  • Grushti i ligësisë
  • Videl Rush
  • Fluturimi
  • High Speed Rush
  • Desperado Rush
  • Thirja e mbylljes së Videlit

Also on Fandom

Random Wiki