Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Rikom

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-Rikcoome.jpg
Rikum (Anglisht Recoome, リクーム,Rikūmu, Reacoom) është i gjatë,muskuloz është jashtëtokësorë me flokë të kuqe. Është një ndër më të fuqishmit në grupin e Forcave Speciale të Ginjus, Është edhe i fuqishëm gati sa Ginju. Gjithashtu Rikumi është edhe inteligjent dhe di të bëj një betejë.

EmriEdit

Emri i rij në japonisht është Rikūmu, Që do të thotë në Japoni një lloj kremi (kurīmu). Rikumit i shqiptohen fjalët si krem (Cream). Emri i tij në anime është Recoome kurse në manga Reacoom. Alternativa e tij është Likum, Kurse emri i tij në shqip është Rikum.

BiografiaEdit

Saga e NamekutEdit

250px-Battle Damaged Recoome.jpg

Rikumi në betejë

Kur kapiteni Ginju ik atëherë Rikumi ndeshet me Vexhitën. Bëjnë një betejë të ashpër me të por ndërhynë Gohani dhe Krulin. Gjithashtu edhe me ta bën një luftë të ashpër deri sa vjen Goku dhe ndeshet me të. Para se të vinte Goku Rikumi dëshironte ta vriste Vexhitën por ndërhyn Gohani. Gohanit i shkaktoi shtrenjtë kjo ndërhyrje sepse përfundon me qafë të thyer dhe pa ndjenja në tokë. Kurse Krulin ishte i rrëzuar në tokë dhe nuk mund të lëvizte vetëm po shikonte ndeshjen që po ndodhte.Por Son Goku e mundi me lehtesi Rikumin.

Pjesmarja në Dragon Ball GTEdit

Rikumi largohet nga Ferri bashkë me Burter dhe Jence në Dragon Ball GT. Në episodin Fusion Riborn. Kur po fluturonte mbi Ferrin.

Pjesmarja në Video lojëraEdit

  • Dragon Ball Z: Buyuu Retsuden,
  • Dragon Ball Z: Budokai,
  • Dragon Ball Z: Budokai 2,
  • Dragon Ball Z: Budokai 3, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi,
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2,
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3.

Also on Fandom

Random Wiki