Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Saibamen

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

180px-Saibaimen.jpg

Saibmenët në filmin e Bardock : Babai i Gokut

Saibaman (Kultivarët) paraqiten në Dragon Ball Z dhe Dragon Ball GT ata dërgohet me Napën dhe Vexhitën për të luftuar me Luftëtarët Z. Me një teknikë Saibmenët vrasin Jançën kurse 3 prej Saibmanëve vriten nga Krulin, dhe i fundit ishte vrarë nga Pikolo.

Ata gjithashtu paraqiten në filmin e Bardockit kur janë duke u stërvitur me Vexhitën, i cili i vrau shpejt ata. Saibmanët bëjnë një paraqitje tjetër në Dragon Ball GT ku ikin nga ferri dhe vriten nga Goteni dhe Trunksi me shumë lehtësi.

EmriEdit

Emri i Saibmanëve si i gjithë personazheve të tjerë është shumë i çuditshëm dhe do të thotë Kultivarë. Në emrin anime janë Saibman ashtu edhe në manga, kurse në dublimin Jess Discographic nuk janë shfaqur Saibmanët sepse ka filluar të transmetohet nga episodi Vdekja e Pikolos.

FilmatEdit

Saibmanet e kaltër të cilët i ngjajnë shumë këtyre shfaqen në më i fuqishmi në botë të cilët quhen Biomen. Ata së pari shfaqen duke sulmuar Olongin dhe Gohanin. Më vonë ata paraqiten në shtëpinë e Mjeshtër Roshit dhe e marrin Mjeshtër Roshin me forcë. Ata e kërcenojn mjeshtër Roshin se do e vrasin Bulmën dhe Mjeshtër Roshi shkon me ta.

Video LojëratEdit

  • Budokai Tenkaichi 2
  • Lejgenda e Super Sajanit
Vegetaprince.jpg

vegeta vs sibamen

TeknikatEdit

  • Seed Planters
  • Yokaieki
  • Bukujutsu
  • Zanzôken
  • Full Power Energy Wave
  • High Speed Rush
  • Saibamen Bomb

Also on Fandom

Random Wiki