Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Shenron

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-ShenronMajinBuuSaga.png

Forma e Shenron

Sferat e Dragoit janë objekte në formë të sferës që janë kryesore për seritë Dragon Ball, Dragon Ball Z dhe Dragon Ball GT. Këto sfera janë me ngjyrë të portokalltë, me madhësi të njejta dhe secila prej tyre ka yje brenda në sferë, varësisht nga numri rendor që ato i përkasin. Qëllimi kryesor i tyrë është që kur të 7 Sferat e Dragoit të bashkohen ato mund të ta plotësojnë një dëshirë (gjatë vazhdimit të serialit, numri i dëshirave zgjatet edhe në 2 dhe 3) nga Dragoi Hyjnor i quajtur Shenron. Sferat e Dragoit të Tokës dallohen nga ato të Namekut sepse janë më të vogla. Ndërsa Sferat e Dragoit me Yje të Zinj dallohen nga sferat e Tokës sepse tashmë në vend të yjeve ngjyrë kuqe/portokalli tani janë me ngjyrë të errët-zezë.

Sferat e Dragoit e bëjnë paraqitjen e parë kur Bulma takohet me Gokun dhe i kërkon Sferën e tij me 4 Yje sepse dëshiron ti kërkoj Dragoit Hyjnor - Shenronit që ti relaizoj dëshirën për të pasur të dashurin më të mirë.

Këto janë Sferat e Dragoit origjinale të Tokës. Këto janë krijuar kur zoti Popo e pyeti Kamin (Perëndinë e Dritave), ti jepte jetë një modeli të dragoit të krijuar nga ai vetë. Mirpo ai i shtoi edhe Sferat duke bërë që njerëzve në tokë të iu jepte diçka për të punuar më drejtë dhe ato ishin të çmuara. Mirpo ato shpesh ishin përdorur gabim për gjëra të liga prandaj Kami ishte i njëmendje që të mos lejonte ekzistimin e këtyre Sferave të Dragoit derisa njerëz si Goku ia ndryshuan mendjen.

Sferat e Dragoit të TokësEdit

  • 1. Ato duhet mbledhur në të njëjtin vend.
  • 2. Duhet të dishë sesi ta thërrasësh Dragoin Hyjnor
  • 3. Pasi janë mbledhur mund të plotësojnë vetëm një dëshirë
  • 4. Pasi që e shpreh dëshirën Shenron do të zhduket
  • 5. Sferat do të kthehen në gur përreth, dhe do të shpërndahen përreth planetit.
  • 6. Shenlong nuk mund të plotësoj dëshirë që është për krijuesin e Sferave (Kamin)
  • 7. Nuk mund të plotësoj dëshirë nëse dikush tjetër e kundërshton dëshirën
  • 8. Nuk mund të ringjallë ata që kanë vdekur nga vdekja natyrore.
  • 9. Ti mund të ringjalesh sa të duash persona me një dëshirë.
  • 10. Shenron nuk mund të ringjallë një person që ka ringjallur më parë.
Lista e Dragonjëve
Dragonjët ShenronPorungaSferat e Dragoit me Yje të ZinjëShenroni i zi i TymosurEis ShenronHaze ShenronNaturon ShenronNouva ShenronShenroni i OqeanëveRage ShenronSyn Shenron

Also on Fandom

Random Wiki