Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Shu

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Shu
250px-Shupng.png
シュウ

Shū

Emri në Anime Shu

Shao

Emri në manga Soba
Emrat Alternativa Soba

Shau

Paraqitet në
Raca Dhelpër
Familja
Shu është shërbëtori i perandorit Pilaf ninja dhe një dhelpër antropomorfe. Shu dhe Mai zakonisht punojnë së bashku për të kryer punën e tyre për të kënaqur perandorin Pilaf. Ai është një nga kundërshtarët më të parët të cilët janë në serinë e Dragon Ball, por ndoshta ky mund të jetë një kërcënim. Ashtu si çdo gjë që përfshin perandori Pilaf, ai është gati personazh komik. Ai ishte i njohur fillimisht si Soba në manga, por u quajt për shkak të ndeshjes në një turne. Ai zakonisht ka Mai-n si një fletë metalike të personalitetit të tij komik, ku Mai është gjithmonë në një qëndrim serioz dhe zakonisht të armatosur me armatime shumë të rënda.

Zërat e Aktorëve Edit

  • Dublimi Japonisht: Tessyo Genda
  • Dublimi i Kompanis FUNimation: Chris Cason (Series DB and DBGT); Justin Cook (DB Movie 3)
  • Dublimi i Kompanis Ocean Group: Doug Parker
  • Dublimi i Kompanis Blue Water: Jonathan Love

Imtimet Edit

  • Në lojën me letra të Dragon Ball-it Shu thuhet se është njeri.
  • Ai dublohet nga Chris Cason në FUNimation në versionin anglisht të Dragon Ball-it. Sidoqoftë, Justin Cook e dublon atë në filmin Mystical Adventure.
  • Si po thuajse të gjithë personazhet e Dragon ball-it edhe Shu ka një emër karakteristik, ai ka emrin e një lloj ushqimi. Një ushqim i cili është ushqimë me lugë.
  • Në kompanin Ocean Dub ai thirret si Shao, Kurse në përkthimin e kompanis FUNimation ai thirret Shu .

Also on Fandom

Random Wiki