Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Super Buu

205pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-Buu32.jpg
Super Buu është i bërë nga Buu-ja i keq kur e hanë Maxhin Buu-në, pasi që e kthen në çokollatë. Ky Super Buu tjetër është më i fuqishëm se Buu-të tjetër. Super Buu është shumë i rrezikshëm dhe fillon që shpejtë të nevrikoset.

BiografiaEdit

Shumë herë Super Buu e eliminon armikun duke e kthyer në një çokollatë. Super Buu mundet edhe të absorbon dikën si p.sh ai ka absorbuar Gotenksin (Buutenks), Pikolon (Buutenks) dhe Gohanin (Buuhan). Super Buu nuk është forma e tij origjinale

PrapaskenësEdit

Super Buu ishte krijuar nga Maxhin Buu dhe Buu-ja i keq sepse Buu-ja i keq e shndërron Maxhin Buu-në në çokollatë dhe e hanë dhe transformohet (Transformohet duke dalur shumë tymë). Dy njerëz vranë Satanin kurse Maxhin Buu shndërrohet në Super Buu (Pra shkaktarë i kësaj transformimi ishte Satani).

Super Buu pret që Pikolo ta dërgon tek Gotenks. Sepse Goku i kishte thën se (me një datë të caktuar) do të vjen një lutëtarë shumë i fuqishëm. Super Buu niset tek kulla e Kamit për të
200px-Crazysuperbuu.jpg
sfiduar Gotenksin. Super Buu vret të gjithë njerëzit e tokës me një lëvizje të vetme nga kulla e Kamit duke përjashtuar Pikolon. Në shtëpinë e Kamit në qiell ishin Satani, Bee, Tien, Çautsu, Korin, Jaxhirube, Bulma, Ki-Ki, Videl, Jança, Krulin, Androidin 18, Marron,dhe Puar.

Pikolo bie dakord që Goten dhe Trunks të luftojnë me Super Buu-në. Sidoqoftë Ki-Ki dhe të tjerët kishin menduar se Gohani kishte vdekur. Goteni dhe Trunksi ishin në Dhomën e Kohës dhe të Shpirtit. Atëherë Trunks dhe Goten shndërrohen në Gotenks duke u fuzionuar. Edhe Pikolo ishte aty gjithashtu. Por Pikolo e dinte se nëse Gotenks humbet atëherë fundi i botës nuk ishte largë. Gjatë betejës Gotenks përdorë për herë të parë një teknikë (Super Fantazmat të Kamikazit). Edhe kjo teknikë dështon.

Pasi që teknika dështonë atëherë Pikolo shkatërron daljen e Dhomës së Shpirtit dhe e Kohës. Buu mendon se çdo gjë ka marrë fund dhe fillon të bërtas nga bërtitja e tij e madhe u bë (një vrimë rrugë dalje për në botën reale). Kur Buu del jashtë, brenda mbeti Goten dhe Pikolo. Buu i shndërron të gjithë në çokollatë dhe i hanë duke përjashtuar Satanin (Sepse kishte një pjesë të Buu-së së mirë dhe iu kujtua) Dan-Dan-in, Tien-in, Çautsun, Jaxhiruben këta ishin ata që u lanë në tokë. Kurse në Dhomen e Shpirtit dhe Kohës Gotenks e surprizon Pikolon duke u shndërruar në Super Sajan 3 dhe porta hapet Gotenks dhe Pikolo dalin. Gotenks niset për tek Buu por sapo shkon atje Buu ishte duke fjetur Gotenks i afrohet dhe puff...(Gotenks ndahet bëhet në Goten dhe Trunks).

Buu vazhdon gjumin kur shihet nga lartë duke ardhur dikush, të gjithë bërtasin Goku por
200px-Buu dhe Gohan.jpg

Super Buu kundër Gohanit

Goten arrin ta dallojë se nuk është Goku por Gohani. Gohani po vinte nga planeti i Kait të Vjetër i cili e kishte bërë Gohanin Ultimatium (pothuajse të pamposhtur). Super Buu menjëherë absorbon Pikolon dhe Gotenksin dhe bëhet një luftëtarë shumë i fortë që të mund të përballet me Gohanin. Tani ishte me të vërtetë Super Buu. Gohani dhe Goku kishin dashur që të fusionohen për ta vrarë Buu-në. Por Buu-ja nuk i lejon duke ndërhyrë. Në atë çast vjen Tien i cili e sulmon Buu-në. Por nuk mund ta mposhtë. Gohani thithet nga Buu-ja gjithashtu, kur çastet ishin kritike shfaqet Vexhita i cili bashkohet me Gokun për ta luftuar Buu-në (Vexhita bashkohet me Gokun me shumë urrejtje për Gokun, me një fjalë nuk dëshironte).

Goku dhe Vexhita të bashkuar quhen ndryshe Vegito. Vegito mundohet shumë që ta vrasë Buu-në edhe Buu-ja ishte i lodhur gjithashtu. Vegito karakterizohet si luftëtari më i fuqishëm në serinë Dragon Ball Z. Super Buu e kthen Vegiton në një Çokollatë të cilën mundohet ta hanë por Vegito ende edhe di një çokollatë lufton. Deri sa Super Buu e rikthen në njeri përsëri. Vegito i hynë në trurin e Super Buu-së dhe shohin Gohanin, Gotenksin, Pikolon, të cilët i sulmojnë pa vedie. Gohani Gotenksi dhe Pikolo ishin të kontrolluar nga Super Buu. Në fund shohin të tre luftëtarët pa ndjenja të cilët ishin lidhur për një copë likur të Super Buu-së. Pasi që i çlirojnë nga ai burg Super Buu pa pritur e pa kujtuar shndërrohet në Kid Buu (në formën e tij origjinale).

Format dhe transformimetEdit

Super Buu (Me Pikolon dhe Gotenksi të absorbuar)Edit

150px-Boo010.jpg
Kjo është forma e Super Buu-së kur e absorbon Gotenksin Super Sajan 3 dhe Pikolon. Ai e krijon një pjesë për ta, pasi që i absorbon Gotenksin dhe Pikolon kanë një fuqi të paparashikueshme. Dhe Super Buu i cili ka absorbuar Gotenksin dhe Pikolon mund të përdorë teknikat e dy luftëtarëve Z. Në këtë formë Super Buu-ja ka inteligjencën shumë të zhvilluar sidomos i ndihmon edhe Pikolo. Ka edhe fuqinë e Super Sajan 3-it dhe të Pikolos. Edhe pjesët e trupit i rigjenerohen por edhe i zgjaten gjithashtu.

Ndryshohet edhe pamja e jashtme të cilën e ka një jelek si të Gotenksit. disa pantallona si të Gotenksit. Sikurse në fund të duarve janë të lidhura duart si të Gotenksit. Në manga kjo është hera e parë që Buu e thërret vetën "Super Buu"

Super Buu (Me Pikolon, Gotenin dhe Trunksin të absorbuar)Edit

150px-Piccolo Buu.jpg

Super Buu ishte ende duke i përdorur inteligjencien e Pikolos, deri sa harxhon shumë energji dhe Gotenks shndërrohet prapë në Goten dhe Trunks. Me këtë formë Super Buu ndeshet me Gohanin Ultimatium

150px-Boo027.jpg

Super Buu (Me Gohanin, Pikolon, Gotenin dhe Trunksin të absorbuar)Edit

Me këtë formë Super Buu ka absorbuar Gohanin, Gotenin, Trunksin dhe Pikolon. Ky Super Buu konsiderohet si më i forti prej të gjithë Super Buu-ve. Ndeshet me Gokun. Ka një zë të gjithin ndryshe dhe veshja i ndryshon bëhet me bluzën e Gohanit.

Ky Super Buu ndeshet me Vegiton, të cilin e shndërron në çokollatë dhe mundohet ta hajë por Vegito nuk e lejon sepse edhe pse është çokollatë ka fuqi të mjaftueshme prandaj Super Buu e kthen përsëri si ishte. Vegito i hyn në mendje Super Buu-së dhe Super Buu fillon të transformohet në formën e tij origjinale, në Kid Buu-në i cili ka një pamje të një fëmije të vogël me plotë fuqi.

TeknikatEdit

Shperthim EnergjieEdit

180px-Absorbtion.jpg

Buu duke absorbuar

Shpërthim energjie, shumë energji e madhe, valë energjie.

FluturimiEdit

Fluturimi, e përdorë energjinë për të fluturuar.

AbsorbimiEdit

E përdorë absorbimin tek Super Buu (Me Pikolon dhe Gotenksi të absorbuar), Super Buu (Me Pikolon, Gotenin dhe Trunksin të absorbuar), Super Buu (Me Gohanin, Pikolon, Gotenin dhe Trunksin të absorbuar).

RishërimEdit

Maxhin Buu mund ta ri shëroj veten vetëm me një qelizë mund ta rikthen të gjithë trupin vetëm nëse koka nuk është e dëmtuar. Për ta vrarë Buu-në duhet që të gjitha qelizat të shkatërrohen.

Gjuajtje me gojëEdit

Me këtë teknikë Super Buu gjuan me gojë.

Rikthim në çokollatëEdit

Me këtë teknikë Super Buu me anë të majës së kokës e rikthen në çokollatë dhe e hanë kundërshtarin duke i jepur fund me këtë teknikë.

KamehamehaEdit

Super KamehamehaEdit

180px-Change beam 2.jpg

Super Buu duke e kthyer Vegiton në çokollatë

Super Buu e përdorë këtë teknikë (Super Kamehamehan) kur ndeshet me Gohanin Ultimatium. dhe është e kaltër në ngjyrë, është shumë e fuqishme.

Bimë ÇokollateEdit

Maxhin Buu e shndërron me këtë teknikë në çokollatë dhe Vegiton.

Energji e vazhdueshmeEdit

Këtë teknikë e përdorë kur sulmon Vexhitën dhe Gokun.

Gjuajtje valësh me gojëEdit

200px-246-29.jpg

Super Buu duke e mbërthyer Gotenksin

Edhe këtë teknikë e përdorë prapë kur e sulmon Vexhitën dhe Gokun

Sulmi mbërthyesEdit

Sulmin mbërthyes e përdorë tek Gotenks (Super Sajan 3) duke e shtrënguar shumë.

Sferë Buu-jeEdit

Prapë e përdorë tek Gotenksi Super Sajan 3.

79px-Sbuu.jpg

Teknika për vrasjen e Humanëve

Sulmi për Vrasjen e HumanëveEdit

E përdorë në kullën e Kamit kur i vret të gjithë banorët e tokës.

Kieanzan VazhduesEdit

Bën shumë disqe fluturues me një energji shumë të madhe dhe sulmon kundërshtarin.

Sy Laser Edit

Super Buu i gjuan dy laser nga sytë.

Pjesëmarrja në lojëraEdit

  • Dragon Ball Z: Budokai 2.
  • Dragon Ball Z: Budokai 3.
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi.
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2.
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3.
  • Dragon Ball Z: Buu's Fury.
  • Dragon Ball Z: Supersonic Warriors.
  • Dragon Ball Z: Shin Budokai - Another Road.
  • Dragon Ball Z: Infinite World.

Pjesëmarrja në SagaEdit

  • Saga e Fusionit
  • Saga e Kid Buu-së

Also on Fandom

Random Wiki