Fandom

Sferat e Dragoit Wiki

Tapion

206pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tapion
250px-TapionSadf.jpg
Emri në Anime Tapion
Emrat Alternativa Tapioca
Paraqitet në
Raca Konatsian
Familja
Tapion është personazh që shfaqet në Dragon Ball Z në filmin e 13-et Grushti i Dragoit. Ai është një hero nga planeti Konats. Vëllau i tij është Minotia, dhe emri i Tapionit është me prejardhje Japonishte. I ngjan shumë Kait Suprem, Tapion ka një shpatë dhe një fyell të cilin e përdor kundër Hirodeganit. Emri në anime është Tapion kurse në manga n/a.

HistoriaEdit

Luftëtari HirodegarnEdit

Disa vjet më vonë Tapion dhe Vëllau i tij jetonin në planetin Konats një ditë ata u sulmuan nga një racë e quajtur Kashvar. Hirodegarni dëshironte që ta shfaroste atë vend. Ai kishte fuqi që ta shkatërronte gjithë Planetin.

Gjatë luftës me Hirodegarnin Tapioni dhe vëllau i tij luftonin me të. Tapion e kishte një teknikë të cilën si i binte fyellit Hirodegarni mundej. Kështu që Tapioni dhe vëllau i tij rranë dakord që ti ndajnë shpirtrat me Hirodeganin.

Tapion u dërgua në tokë kurse vëllau i tij u dërgua në një planet të paditur Luftëtarët Z do e ndihmonin Tapionin për ta mundur Hirodeganin.

Rikthimi i HirodegarnitEdit

Me ndihmën e Luftëtarëve Z:Gohanin, Gotenin, Videlin, Krulin dhe Trunksit e luftojnë Hirodegarnin. Tapioni refuzonte gjithmonë për të ngrënë gjithmonë dhe i qëndronte larg Trunksit.

Tapioni nuk mund të flinte sepse si e lëshonte fyellin vjen Hrodegani. Tapion i beson Hoit dhe shkon me Hoin bashk me Hoin vien edhe Luftëtarët Z. Hoi i kishte përfitimet e veta ta vras Tapionin. Atëherë nga hapja e një arke del Hirodegarnin dhe e vret Hoin duke e shkelur me këmbën e tij gjigante.

Atëherë fillon beteja më e madhe fillon të luftojnë Tapion dhe Luftëtarët Z madje edhe Goten dhe Trunksi bashkohen dhe krijojnë Gotenksin. Goku i shndërruar në një Super Sajan 3 dhe e mund Hirodegarnin me Grushtin e Dragoit ( Dragon Fist ).

Duke shkuar në shtëpi Tapion i jep Trunksit shpatën e tij që e kishte mbrapa dhe i thotë që kjo që i japi Trunksit është ta mbash në mend përgjithmonë Tapionin.

Pjesëmarrja në lojëra kompjuterikeEdit

  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

TeknikatEdit

  • Brave Cannon
  • Brave SlashBrave
  • Sword Attack

Also on Fandom

Random Wiki